Besplatna dostava na kućnu adresu ako kupujete preko 12.000 din!  
 
 

Prijava za novosti:






Proizvođači:

 
 
 
 
 
 
 

 

Online korisnici:

neregistrovanih korisnika: 2
 
 
Lampe, Lusteri, Rasveta arrow Korisne informacije

Štampaj Email

KORISNE INFORMACIJE !

- 0. Važno








 

 

 

0. VAŽNO: ( ^^ vrh stranice )
- 0.0 Poslovna politika
- 0.1 Kvalitet
- 0.2 Cena
- 0.3 Stručno znanje
- 0.4 Akcija

 

0.0 Poslovna politika: ( ^^ vrh stranice )

Osnovni cilj naše poslovne politike su zadovoljni kupci, koji su kupili kvalitetan proizvod sopstvenog izbora. Ostvarivanje tog cilja nije lak, ali samo sa zadovoljnim kupcima je moguće uspešno opstati na tržištu.

Iz tog razloga budite sigurni, da ćete kod nas dobiti kvalitetan proizvod, brzu i korektnu dostavu, kao i  povoljne akcije!

 

0.1 Kvalitet: ( ^^ vrh stranice )

Godinama se bavimo trgovinom rasvetnih tela. Mi znamo koji proizvođač ima najkvalitetnije proizvode, i mi Vam zato te proizvode nudimo!


U našoj internet prodavnici naći ćete isključivo proizvode, koji odgovaraju najvišim evropskim standardima i propisima i naravno, koji raspolažu sertifikatom o kvalitetu.

Bilo koji problem kvalitete, besplatno i efikasno rešavamo, jer smo uvereni, da toga skoro neće biti.

 

0.2 Cena: ( ^^ vrh stranice )

Naše cene su sigurno najniže u Srbiji i na web tržištu... uverite se sami!

 

0.3 Stručno znanje: ( ^^ vrh stranice )

Imamo višegodišnje iskustvo, i dobro poznajemo proizvode koje prodajemo.

Ako imate bilo kakva pitanja u vezi rasvete, mi ćemo Vam dati odgovor, ili ćemo Vam dati neki drugi savet!
Naš interes je, da Vi nađete to što tražite!

 

0.4 Akcije: ( ^^ vrh stranice )

S obzirom, da direktno i velike količine kupujemo od proizvođača, možemo Vam ponuditi vrlo povoljne akcije!

 

 

1. OSNOVNE INFORMACIJE: ( ^^ vrh stranice )

Podaci prodavca:

Ime: MERON d.o.o.
Sedište: 25000 Sombor, Milana Rakića 20.
PIB: 106450983
Matični broj: 20604131

Telefonski broj: + 381 60 423 88 60
E-mail: info@lampelusteri.rs

Slanje narudžbe možete obaviti elektronskim putem na našoj Web Prodavnici MERON  d.o.o. preko interneta na adresi www.lampelusteri.rs, odnosno preko faxa, e-mail-a ili pisma. 


Kupovinu preko interneta  možete obaviti tek posle registracije, gde ste obavezni, da date Vašu dostavnu adresu i podatke o nalogu. Tokom ispunjavanje narudžbe,  date informacije će biti važeće. Saopštenje važećeg telefonskog broja je obavezno i preporučljivo da bi se bilo kakva pitanja brzo i efikasno rešila.

Narudžba ne važi za pismeni ugovor, ne štampa se i ne knjiži se.

Cene su u dinarima (sa PDV-om). Ukoliko, se zbog tehničkih razloga pogrešna cena nalazi na našoj web stranici, pre isporuke ćemo Vas obavezno telefonskim putem obavestiti. U takvom slučaju Vašu narudžbu, ako je i dalje želite, morate sa važećom cenom ponovit.

 

 

2. KORISNIČKI SERVIS: ( ^^ vrh stranice )

- U našu internet prodavnicu možete bilo kad poslati narudžbu, bez obzira na radno vreme korisničkog servisa.


- Radno vreme:

Dani: Radno vreme:
Ponedeljak  9-17
Utorak  9-17
Sreda  9-17
Četvrtak  9-17
Petak  9-17
Subota 10-13
Nedelja zatvoreno
 
Radno vreme važi i za telefonski korisnički servis.
Skype-om ili e-mail-om možete kontaktirati i van radnog vremena.


- Naš korisnički servis možete kontaktirati:

Telefonom: + 381 60 423 88 60

Putem interneta (besplatno): - šta je to Skype? - preuzmi Skype
Poziv preko Skype-a: MERON - Korisničkog servisa - MERON - Korisničkog servisa - Poziv
Chat preko Skype-a: MERON - Korisničkog servisa - MERON - Korisničkog servisa - Chat

Putem e-maila: info@lampelusteri.rs

 

 

3. KUPOVINA I NARUČIVANJE: ( ^^ vrh stranice )
- 3.1 Registracija
- 3.2 Izmena podataka
- 3.3 Navigacija
- 3.4 Korisnička korpa
- 3.5 Kako poručiti / provera narudžbe / odkazivanje narudžbe
- 3.6 Obaveštenja u vezi narudžbe
- 3.7 Izvršenje narudžbe / plaćanje
- 3.8 Korišćenje kupon koda

 

3.1 Registracija: ( ^^ vrh stranice )

Da bi ste mogli da kupujete, neophodna je Vaša registracija.

Registraciju možete obaviti u meniju "Registracija"

Polja označena sa * (zvezdicom) obavezno trebate ispuniti tačnim podatcima da bi Vaša registracija bila uspešna.

VAŽNO!
Izuzetno je važno da tokom registracije date aktivnu e-mail adresu, jer na tu adresu šaljemo obaveštenje u vezi Vaše narudžbe!
 
Podatci koji su dati pri registraciji mogu se i kasnije menjati ili dopuniti. Adresa na računu je u principu adresa primaoca (ali se adresa primaoca pri naručivanju može menjati).
 
Obavezno je dati barem jedan telefonski broj, po mogućnosti mobilni broj, zbog lakše i brže komunikacije.
 
Posle poslate registracije dobićete jedan e-mail na datu adresu, u njemu će stajati bitni podatci o registraciji! Molimo Vas, da sačuvate taj e-mail. Ako e-mail ne stigne u roku nekoliko časova, molimo da stupite u kontakt sa korisničkim servisom !

 

3.2 Izmena podataka: ( ^^ vrh stranice )

Podatke koje ste tokom registracije upisali, mogu se po potrebi menjati. Izmenu podataka možete pokrenuti čim sa Vašim korisničkim imenom uđete u vaš korisnički nalog (log in), nakon čega kliknete na meni „Izmena podataka”.

Adresa isporuke je u najviše slučajeva ista sa adresom primaoca, ali Vi imate mogućnost , da date više adresa za isporuku, koje tokom naručivanja možete izabrati.

 

3.3 Navigacija: ( ^^ vrh stranice )

Proizvodi na našoj internet prodavnici su grupisani u razne grupe, tako da lakše možete naći to što tražite. Unutar kategorije proizvodi su grupisani u razne grupe.

U našoj prodavnici možete na 2 načina da pretražujete:

1.) Izaberete glavnu kategoriju, kojem pripada Vaš artikl, i pretražite sve grupe koje njoj pripadaju.

ili

2.) Izaberete odgovarajuću glavnu kategoriju, posle toga na vrhu stranice kliknete meni „sumarna lista proizvoda >>”, gde mozete pretražiti sve lampe koje se nalaze u toj glavnoj kategoriji.

 

 

3.4 Korisnička korpa: ( ^^ vrh stranice )

Nakon login-a mozete početi kupovinu.

Nakon što ste izabrali odgovarajući artikl, sledeći korak je da ga stavite u Vašu virtualnu korpu. To ćete postići tako, da kliknete na dugme „Dodaj u korpu!”. Ako nameravate da kupite više komada tog istog izabranog proizvoda, onda pre pritiska na dugme „Dodaj u korpu!” izmenite broj (koji stoji ispred dugmeta „Dodaj u korpu!”) na odgovarajuciu količinu i tek onda pritisnete dugme „Dodaj u korpu!”.

Ukoliko izabrani proivod stavite u korpu, u tom trenutku moći ćete da vidite šta imate u  njoj. Ako sa kupovinom još niste završili, onda pritisnite dugme „Nastavi kupovinu”, i ako ste završili, onda pritisnete „Blagajna”.

Sadržaj korpe možete uvek pratiti u kutiji nazvanom „Vaša korpa” sa leve strane. Korisnička korpa pokazuje, koje proizvode ste do sada u nju stavili sa namerom da ih kupite. Tu se nalazi dugme „Sadržaj korpe”, gde možete videti sadržaj korpe odnosno možete izmeniti sadržaj.

Izmena sadržaja korisničke korpe:
- izmena količine: u korisničkoj korpi nalazi se izabrani proizvod i podatci o količini, koju možete jednostavno sa promenom broja komada ispraviti.

- uklanjanje proizvoda iz korisničke korpe: zadnja rubrika u korpi nosi naziv „ukloni”. U svakom redu stoji znak „X”. Ako pritisnete znak „X” u odgovarajućem redu, izbacićete proizvod iz korpe.

 

3.5 Kako naručiti / provera narudžbe / odustajanje od narudžbe: ( ^^ vrh stranice )

Besplatna dostava na kućnu adresu ako kupujete preko 12.000 din!

Kako naručiti:
Nakon što ste izabrali odgovarajući proizvod, i u koliko ne želite dalje kupovati, pritisnite „Sadržaj korpe”.

Ovde mozete proveriti/menjati izabrane proizvode, odnosno količinu. Nakon što ste se uverili, da je sve po Vašoj želji, pređite u blagajnu. (pritisnite „Blagajna”).

U sledećem koraku možete proveriti, da li su svi Vaši podatci ispravni. Ovde možete izabrati na koju adresu, da Vam dostavimo narudžbu. Ako ste sve proverili, i uverili se da je sve u redu, pritisnite dugme „Dalje”.

Ovde možete izabrati kakvu vrstu dostave želite. Opis o vrsti dostave naći ćete odmah pored naziva "Dostava", odnosno njihove cene. Ako ste izabrali Vama odgovarajuću vrstu dostave, onda pritisnite dugme „Dalje”.

U ovom koraku možete proveriti sve Vaše podatke, i uz narudžbu poslati poruku prodavcu. Ako smatrate da je sve ispravno, onda pritisnite „Potvrdi narudžbu”.

Ukoliko je sve ispravno, pojaviće Vam se natpis: „Hvala Vam na purudžbi” . Nakon toga ćete ukratko dobiti potvrdu narudžbe na Vašu e-mail adresu.To znači da je Vaša narudžba stigla do nas.

O obradi Vaše narudžbe dobićete potvrdu putem e-mail-a, ili telefona (za 30 minuta a najkasnije u roku od 24 sata – samo radnim danom).

Provera narudžbe:
Vašu narudžbu možete proveriti bilo kad, ako sa Vašim korisničkim imenom pristupite sajtu. Ako ste se "ulogovali", u gornjem desnom uglu kliknite na „Izmena podataka”. Unutar ovog menija kliknite na „Podatci narudžbe”. Tu ćete videti Vaše dosadašnje narudžbe

Odustajanje od narudžbe:
Imate mogućnost, da odustanete od Vaše narudžbe, pod uslovima koji su napisani pod tačkom: "Odustajanje od narudžbe".

 

3.6 Obaveštenja u vezi narudžbe: ( ^^ vrh stranice )

Kad pošaljete vašu narudžbu, onda je status Vaše narudžbe „Na čekanju” - dok je naše kolege ne obrade. U normalnim uslovima Vaša narudžba će se obraditi za 30 minuta a najkasnije u roku 24 časova, izuzev vikendom.

„Primljeno” - kad naše kolege obrađuju Vašu narudžbu, poslaćemo Vam obaveštenje o tome, ili Vas telefonskim putem kontaktirati. Tada Vam i saopštimo očekivan rok dostave.

"Isporučeno" - nakon što smo Vam poslali paket, dobićete obaveštenje  putem e-maila o tome da smo poslali Vašu narudžbu, ali o tome ćemo Vas obavestiti telefonskim putem jedan dan pre dostave na Vašu adresu.

"Brisano" - u slučaju, da Vi tražite, da se Vaša narudžba obriše, dobićete o tome obaveštenje putem e-mail-a.

 

3.7 Izvršenje narudžbe / plaćanje: ( ^^ vrh stranice )

Vaš naručeni proizvod dobićete u dostavnom roku, koji stoji u obavešenju o narudžbi. U slučaju bilo kakve komplikacije, mi ćemo Vas u najkraćem roku obavestiti putem telefona.

Pre dostave ćemo Vas obavestiti telefonskim putem  tačnom danu dostave!

 

3.8 Korišćenje kupon koda: ( ^^ vrh stranice )

- Ako imate kupon kod, prvi korak kod narudžbe je, da upišete kod u polje "Ako imate kupon kod, upišite ga u sledeće polje:.....". (Pazite da upišete tačan kod)

- Posle unosa koda kliknite na dugme "Pošalji", da bi aktivirali Vaš kupon kod.

Važno:
- ako je Vaš kupon kod bio za jednokratnu upotrebu, onda ga samo jednom možete koristiti.

- popust za kupon kod se odbija od celokupne bruto sume, ali se ne odnosi na troškove dostave, odnosno na druge troškove (troškovi dostave, odnosno drugi troškovi dodavaju se posle odbijanja popusta).

 

 

4. ROK ISPORUKE: ( ^^ vrh stranice )

Naša želja je, da Vam pružimo što veći asortiman, i da Vam izabrane proizvode što pre dostavimo na Vašu kućnu adresu. Rok isporuke zavisi od proizvoda koji ste izabrali, odnosno od toga, dali ga imamo na lageru.

Ukoliko naručeno imamo na lageru, Vašu rasvetu možete dobiti odprilike u roku od 7-14 dana!

Na našoj web prodavnici pored opisa proizvoda označen je i rok dostave, što je odprilike  2-4 nedelje, ali to može da se menja. Iz tog razloga će Vam se dostavni rok saopštiti u obaveštajnom e-mail-u, odnosno o tome Vas informišemo u roku od max. 24 sata (u normalnim uslovima 30 min.), izuzev vikendom.

 

 

5. NAČINI ISPORUKE / TROŠKOVI: ( ^^ vrh stranice )

Besplatna dostava na kućnu adresu ako kupujete preko 12.000 din!

Troškove pakovanja snosimo mi, a troškove isporuke ili brze pošte snosite Vi. Visina troška zavisi od načina isporuke, i od mesta dostave.

Možete birati izmedju sledećih mogućnosti:

- Isporuka u Somboru – besplatno! - 0 din


- Isporuka pouzećem na teritoriji cele Srbije – 700 din (bez obzira na težinu i veličinu naručene robe)

(besplatna dostava ako kupujete preko 12.000 din!)

Svotu pouzeća, čija suma sadrži vrednost poslate robe i cenu dostave, plaćate kuriru.

VAŽNO!

Dailly Express dostavlja pakete radnim danom od 8 - 17 časova. To znači da obavezno date adresu na kojoj možete primiti narudžbu.

Molimo, da pre preuzimanja paketa obavezno pregledate naručeno, jer ako je neispravan proizvod, obavezno napišite zapisnik i nemojte preuzeti pošiljku!

Dailly Express garantuje, da paket stiže bez oštećenja. U slučaju, da je proizvod oštećen (ako se oštećenja zbog prevoza mogu isključiti) obavezno kontaktirajte naš korisnički servis.

 

 

6. NAČINI PLAĆANJA: ( ^^ vrh stranice )

- Pouzećem - u gotovini:
Uoči preuzimanja paketa plaćate iznos poručene robe.

- Plaćanje u napred - preko banke:
Plaćanja preko računa je moguće samo ako se plati u napred. Tada Vam faxom ili e-mail-om pošaljemo predračun, na osnovu čega možete platiti ukupan iznos. Kad stigne novac na naš račun,  šaljemo Vam narudžbu.

 

 

7. GARANCIJA: ( ^^ vrh stranice )

Za lampe, koje ste kod nas kupili dajemo Vam garanciju od godinu dana.

Neispravni proizvod, zajedno sa sertifikatom za garanciju molimo da, nam pošaljete nazad na našu adresu. (MERON d.o.o., 25000 Sombor, Milana Rakića 20.).

Garanciju možemo uvažit samo u slučaju  ako  proizvod pošaljete nazad sa svim sastavnim delovima, odnosno sa svim potrebnim papirima koje ste dobili uz proizvod.

Garanciju ne možemo uvažiti u slučaju neispranog/nestručnog korišćenja, ili oštećenja dobijenog zbog neispravnog/nestručnog korišćenja.

Vraćeni proizvod prvo proveravamo, nakon čega obavljamo potrebnu popravku u najkraćem vremenskom roku. Popravka, kao i ponovna dostava na Vašu kućnu adresu je besplatna. Ako se tokom provere proizvoda ispostavi, da je oštećenje nastalo usred neispravnog/nestručnog korišćenja, trošak popravke i dostave snosi kupac. Ako, ustanovimo, da je oštećenje uzrok neispravnog/nestručnog korišćenja, odmah Vas obaveštavamo o trošku popravke. Ako se opredelite,  da nećete kod nas da popraviljate rasvetno telo, poslaćemo Vam ga nazad.

Ako imate bilo kakav problem sa našim proizvodima, stupite u kontakt sa našim korisničkim servisom. U svakom slučaju trudićemo se da nađemo najbolje rešenje za Vaš problem.

 

 

8. ODKAZIVANJE NARUDŽBE: ( ^^ vrh stranice )

Kupac ima pravo, da nakon narudžbe, ali pre isporuke odkaže kupovinu. U tom slučaju  kupac nema nikakve troškove. Otkazivanje može se saopštit putem e-mail-a,  faxa, ili pismeno.

U slučaju otkazivanja posle ispospostave/isporuke, sve troškove vezano za otkazivanje snosi kupac, a MERON d.o.o. Vam vraća Vaš iznos plaćene robe u roku od 30 dana. od dana pristizanja vraćene robe. Vraćanje iznosa Vam  garantujemo samo u  slučaju, da je vraćena roba, kao i pakovanje bez oštećenja, i da sadrži sve stastavne delove i papire.


 

 

9. PRIVATNOST PODATAKA: ( ^^ vrh stranice )

U ime MERON d.o.o. obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Uzimamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcu i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika, u cilju pružanja kvalitetne usluge. Svi podatci o kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima, kojima su podatci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni MERON DOO odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

 

Za bilo kakva pitanja, naše kolege iz korisničkog servisa stoje Vam na raspolaganju!

Želimo Vam prijatnu kupovinu!

Vaša Lampe, Lusteri  Web Prodavnica - MERON d.o.o.

 

 
 
 
 
 
info@lampelusteri.rs Pošaljite poruku putem Skype-a! 5 Pozovite naš korisnički servis! Pozovite naš korisnički servis! Imate pitanje? – Mi znamo odgovor!  

Vaša korpa:

Vaša korpa je trenutno prazna.

Lista želja:

Ako napustite stranicu, proizvodi se brišu sa Vaše liste želja!

Trenutno u akciji:

Fenari visilica Eglo lampa [ EGLO 91818 ]

Fenari visilica Eglo lampa [ EGLO 91818 ]

18 550 din
12 985 din
Ušteda: 30.00%
Dodaj u korpu!